Jak si půjčit a splatit v kostce: Co vás zajímá?

Neznalost neomlouvá. A platí to i ve světě krátkodobých půjček. Proto jsme pro vás posbírali nejčastější otázky a nabízíme na ně odpovědi. Najdete tu základní informace o našich půjčkách - jaké jsou základní podmínky, zda vám půjčíme, když nemáte české občanství, nebo účet na vlastní jméno. Řekneme vám, jak jak je to s úroky, kolik splatíte a zda je možné rozdělit si půjčku na splátky.

Najdete tu i všechny informace pro případ, že se něco pokazilo. Poradíme vám, jak na duplicitní údaje, jak na doložení příjmu , kam poslat 1 Kč registračního poplatku a co dělat, když stránka není dostupná. Nenašli jste v platební bráně svou banku? I s tím poradíme, stejně tak s tím, co dělat, když půjčka na účet nedorazí nebo zapomenete přihlašovací údaje. Nebo se vám nedaří ověřit prodloužení

Nejste si jistí zda splacení proběhlo v pořádku? Nejste v tom sami. Lidé se nás často ptají, co dělat, když nezadali variabilní symbol, zda pošleme potvrzení o splacení půjčky nebo kopii smlouvy o půjčce.

Máme rady i pro ty, co nestíhají splácet. Řekneme vám, co se stane, když půjčku uhradíte po splatnosti, jak prodloužit splatnost i to, jak vysoký je poplatek za prodloužení. Zkrátka - tady najdete vše, co potřebujete vědět.

O půjčce

Jaké podmínky musím splnit, abyste mi půjčili?

  • Musíte mít minimální příjem, české občanství, vlastní bankovní účet a žádné dluhy po splatnosti. Všechny podrobnosti najdete na stránce Podmínky.

Jak vysoký je úrok - kolik přeplatím?

  • Aktuální výši úroku a to, na kolik vás rychlá půjčka přijde, si můžete spočítat na kalkulačce.

Je možná půjčka na splátky?

  • Není. Naše půjčka je splatná jednorázově. A to v den splatnosti, který si sami zvolíte.

Nemám účet na vlastní jméno. Můžu si u vás půjčit?

  • Podmínky hovoří jasně - online půjčka je možná jen v případě, že máte bankovní účet, který je vedený na vaše jméno.

Nejsem občanem ČR. Půjčíte mi?

  • Půjčka je určená jen občanům České republiky. Tu vám tedy nemůžeme poskytnou ani v případě trvalého pobytu.

O registraci a vyřízení půjčky

Chci se zaregistrovat, ale systém mi hlásí duplicitní údaje. Co s tím?

  • Zavolejte na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 880 890 - registraci s vámi dokončíme.

Jak mám doložit příjem?

  • Na e-mailovou adresu info@vataonline.cz nám pošlete výpis z bankovního účtu, výměr ČSSZ nebo pracovní smlouvu se 3 výplatními páskami.

Kam mám poslat registrační poplatek 1 Kč?

  • Registrační poplatek můžete zaplatit přímo v platební bráně, kam vás systém automaticky přesměruje po dokončení registrace.

V rozhraní platební brány není moje banka. Kam mám poslat registrační poplatek?

  • Platbu můžete v tomto případě provést buď osobně na bankovní přepážce, nebo si vygenerovat platební údaje a provést běžný bankovní převod. Nicméně počítejte s tím, že ten trvá 1 pracovní den.

Kliknul jsem na odkaz pro zaslání registračního poplatku a stránka prý není dostupná. Co mám dělat?

  • Zavolejte na naši bezplatnou linku 800 880 890 a my vám pošleme obratem nový odkaz.

Registrační poplatek je zaplacený, ale zatím mě nikdo nekontaktoval. Co mám dělat?

  • Vyčkejte. Naši operátoři se vám ozvou v nejbližším možném termínu.

Rychlá půjčka mi na účet nedorazila. Jak mám postupovat?

  • Pokud máte účet u Komerční banky, GE Money Bank, České spořitelny, ČSOB, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Sberbank nebo FIO, půjčka by vám na účet měla dorazit do 15 minut. Máte-li účet u jiné banky, převod proběhne během dvou pracovních dnů. Jestliže tato lhůta proběhla, kontaktujte nás na bezplatné infolince 800 880 890 a my vše prověříme.

O splácení půjčky

Kolik mám splatit?

  • Částku najdete v Přehledu půjček ve vašem profilu. Dlužnou částku najdete také ve smlouvě, která vám přišla do e-mailové schránky, nebo jsme vám ji předali vytištěnou.

Půjčka je splacená. Pošlete mi potvrzení o jejím splacení?

  • Potvrzení o splacení posíláme okamžitě po připsání platby na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli.

Zadal jsem platbu, ale bez variabilního symbolu. Co s tím?

  • Pokud jste variabilní symbol nezadali, nebo ho uvedli špatně, ozvěte se nám. A na e-mailovou adresu info@vataonline.cz zašlete doklad o platbě.

Smlouva o půjčce je ztracená. Pošlete mi kopii?

  • Smlouvu si můžete stáhnout - ve svém profilu po přihlášení klikněte na Přehled půjček a ve sloupci Smlouva si můžete tento dokument stáhnout. Platí pro půjčky uzavřené online.

O prodloužení splatnosti

Co se stane, když půjčku uhradím po splatnosti

  • Při uhrazení půjčky po splatnosti vám nemusíme schválit další půjčku. Může dojít i ke snížení limitu pro čerpání další půjčky.

Půjčku nezvládnu splatit v termínu, můžu si prodloužit její splatnost?

  • Ano, můžete. A to v rozhraní vašeho klientského profilu po přihlášení. V Přehledu půjček ve sloupci Prodloužení klikněte u aktuální půjčky na Prodloužit. Pak zvolte počet dní a způsob platby. Doporučujeme zvolit platbu přes platební bránu.

Jak vysoký je poplatek za prodloužení?

  • Výše poplatku za prodloužení se odvíjí od počtu dní a půjčené částky. Přesnou výši najdete v Přehledu půjček ve svém profilu.

Splatnost je prodloužená, ale nepřišlo mi žádné potvrzení. Co mám dělat?

  • Při prodloužení splatnosti potvrzení nezasíláme, ale automaticky změníme datum splatnosti. Ověřit si ho můžete po přihlášení do svého profilu.

Půjčku jsem splatil/prodloužil, ale v účtu tuto platbu nevidím. Kde je problém?

  • U jiné metody placení, než je platba přes naši platební bránu, může dojít k platbě až po 2 pracovních dnech. Jestli uběhlo více než 2 pracovní dny, pošlete nám potvrzení o platbě na adresu info@vataonline.cz a my vše prověříme.

O pobočkách

Ve kterých městech máte pobočku?

Je možné na pobočce prodloužit půjčku po datu splatnosti?

  • Pokud byla půjčka uzavřena na pobočce, lze ji na pobočce prodloužit kdykoliv do data splatnosti půjčky. Půjčky uzavřené online je možné prodloužit prostřednictvím klientského účtu na našich stránkách.

Je možné půjčku na pobočce splatit?

  • Na pobočce můžete splatit půjčku, kterou jste na jakékoli pobočce uzavřeli. Půjčku uzavřenou online můžete splatit zase jen online - prostřednictvím platební brány nebo bankovním převodem.

Chci přejít z půjčky uzavřené na pobočce na online půjčku. Co mám dělat?

  • Kontaktujte nás na info@vataonline.cz nebo na 800 880 890 a my Vám vygenerujeme odkaz pro zaslání registračního poplatku 1 Kč. Po přijetí poplatku bude Váš účet znovu ověřen a čerpání online půjček povolené.

O účtu, přihlašování

Nepamatuji si přihlašovací údaje. Co mám dělat?

  • Klikněte na odkaz Zapomenuté heslo, systém vám vygeneruje nové a zašle ho na vaši e-mailovou adresu. Nejste-li si jistí loginem, zavolejte na naši bezplatnou linku 800 880 890.

Jakým způsobem zasíláte upozornění?

  • Zprávy o schválení, proplacení a splacení půjčky vám pošleme na e-mailovou adresu. Na blížící se den splatnosti vás upozorníme sms zprávou. Klasickou poštou pak zasíláme upomínky po splatnosti půjčky.

Změnil jsem bankovní účet. Co mám dělat?

  • Změňte číslo bankovního účtu ve vašem profilu a následně nám z něj odešlete registrační poplatek ve výši 1 Kč. Tak si ověříme, že je účet skutečně váš.